مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را تسلیت گفت و واقعه کربلا را نماد بارز حقطلبی و ایستادگی در برابر تاریکی دانست.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را تسلیت گفت و واقعه کربلا را نماد بارز حقطلبی و ایستادگی در برابر تاریکی دانست.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد، در متن پیام سیدجمال موسویان آمده است:
«ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه»
ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، روزهای تجلی عشق، ایمان و فداکاری است؛ روزهایی که در آن تاریخ در برابر شکوه ایمان انسانهایی بزرگ سر تعظیم فرود میآورد و خون پاک شهیدان کربلا، به جویباری همیشگی برای آبیاری درخت آزادی و حقطلبی در طول اعصار بدل میشود.
در ادامه این پیام تصریح شده است: واقعه کربلا، تجسم عینی مقابلهی آگاهی در برابر جهل و نور در برابر تاریکی است که پیام آن، نه تنها در قالب سوگواریها، بلکه در عمقِ جان پیروان مکتبِ اهلبیت (ع) جاری و ساری است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدا به خصوص قائد شهید امت، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی سوگواران و عاشقان سید و سالار شهیدان تسلیت میگویم و امیدوارم همگان از رهروان واقعی امام حسین (ع) باشیم.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر