به گزارش راک نیوز،سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در گفتگو با این پایگاه خبری از حل مشکل پمپ آب شرب شهر دیشموک خبر داد و گفت: با تلاش های مجموعه آب و فاضلاب شهرستان مشکل بی آبی چند روز اخیر شهر دیشموک حل شد.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر