مشروح اخبار


» سانحه رانندگی برای فرماندار شهرستان کهگیلویه



فرماندار کهگیلویه که برای بررسی برخی از مشکلات دیشموک به این بخش سفر کرده بود دچار سانحه رانندگی شد.

به گزارش راک نیوز ، علیرضا اتابک که برای یک سفر کاری و در روز برفی به دیشموک سفر کرده بود تصادف کرد که خوشبختانه مشکل خاصی برای او پیش نیامد.

وی که به همراه چند نفر از مسوولان استانی به این بخش رفته بود بعد از پایان جلسه با مسوولان استانی، جهت بازدید از چند جاده ی روستایی این بخش و در حالیکه ماشین شاسی بلند نیز نداشت دچار سانحه شد که بجز آسیب سطحی مشکل خاصی برای او به وجود نیامد.



تاریخ انتشار : 22 دی 1398, 00:26



» اخبار مرتبط:

  • سانحه رانندگی در کیلومتر 10 جاده گچساران ـ بهبهان یک کشته بر جای گذاشت
  • سانحه رانندگی در جاده گچساران به شیراز یک کشته و هفت زخمی داشت
  • روز پر حادثه در جاده های کهگیلویه وبویراحمد
  • 3 کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور یاسوج - بابا میدان
  • پای فرماندار کهگیلویه به مسائل موردراز دیشموک باز شد / روزگار تلخ «موردراز» در بیخ گوش مسوولان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟