مشروح اخبار


» پاسخگویی به 5349 مورد مکاتبات مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5349 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) تشکیل شد.
مبشری به آمار کلی افراد تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: در حال حاضر 47262 خانوار با جمعیت 112 هزار و 793 نفر در قالب طرح مددجویی و تبصره 14 از حمایت این نهاد در استان بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 5349 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، 1284 مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
مبشری ادامه داد: 73 مورد از درخواست‌های مردمی از طریق سامانه سامد استانداری بوده که پاسخگویی و راهنمایی لازم به  این متقاضیان نیز در کمترین زمان ممکن ارائه‌شده است.
وی در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.
مبشری با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایتwww.e.emdad.ir   در دسترس عموم قرار دارد، گفت: با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.
مبشری خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.
وی تأکید کرد: این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 7 مهر 1400, 22:49



» اخبار مرتبط:

  • پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • با ثبت اینترنتی درخواست‌های مددجویان محقق می‌شود؛ حذف حضور فیزیکی مددجویان در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۲۷ هزار مورد مراجعات مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک 35 میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به نیازمندان کمیته امداد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟