مشروح اخبار


» پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم و نیازمندان شد.

قباد مبشری در این خصوص گفت: در این سامانه  مشکلات و نیازمندی‌های 14 نفر بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادر کرد. وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.
مبشری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت www.e.emdad.ir  در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند. وی خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد. 



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1399, 08:31



» اخبار مرتبط:

  • با ثبت اینترنتی درخواست‌های مددجویان محقق می‌شود؛ حذف حضور فیزیکی مددجویان در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • سامانه سخا توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود
  • معرفی سامانه دریافت کمک‌های مردمی در طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر
  • کمک 35 میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به نیازمندان کمیته امداد
  • راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟