مشروح اخبار


» آمادگی سامانه 122 آبفا برای دریافت گزارشات و پیشنهادات مشترکین




 مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب به صورت آنلاین و شبانه روزی راه اندازی شده است اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای یاسوج، مادوان و روستاهای اقماری آنها به سامانه 122 وصل هستند و طی هفته های آتی نیز سایر شهرها و روستاها به این سامانه وصل خواهند شد.
 علی محمد غریبیافزود: مشترکین می توانند درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و هرگونه گزارشات شکستگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال، دستکاری در تاسیسات توسط افراد خاطی، نصب انشعابات غیرمجاز، مصرف بی رویه آب، قطعی و افت فشار آب و گرفتگی شبکه های فاضلاب را بصورت شبانه روزی به سامانه 122 گزارش دهند.
وی افزود: تماس با سامانه 122 سریع ترین، مطمئن ترین راه و اصلی ترین درگاه ارتباطی برای انعکاس و رفع مشکلات و گزارشات مربوط به آب و فاضلاب است.
وی اظهار نمود؛ با توجه به کاهش نزولات جوی و جدی بودن بحران آب، همکاری مردم با خادمین خویش در شرکت آبفا ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و موجبات تسریع در امور کاری و تسهیل در خدمات رسانی به موقع به مشترکین گردیده و راه اندازی درگاه ارتباطی 122 زمینه همکاری دوسویه و متقابل را پر رنگ تر می نماید.



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1400, 15:57



» اخبار مرتبط:

  • برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز آب
  • مدیر عامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی هم استانی ها خواهد بود
  • ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مشترکین با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب/ بهره‌برداری صحیح از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در راستای خدمات‌رسانی به مشترکین
  • بروز تنش آبی در استان؛ لزوم مصرف بهینه آب
  • مدیر روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد :برقراری بیش از 400 تماس مردمی با سامانه 1512 اداره‌کل دامپزشکی استان در 6 ماهه اول سال جاری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟