» آمادگی سامانه 122 آبفا برای دریافت گزارشات و پیشنهادات مشترکین
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب به صورت آنلاین و شبانه روزی راه اندازی شده است اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای یاسوج، مادوان و روستاهای اقماری آنها به سامانه 122 وصل هستند و طی هفته های آتی نیز سایر شهرها و روستاها به این سامانه وصل خواهند شد.
علی محمد غریبیافزود: مشترکین می توانند درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و هرگونه گزارشات شکستگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال، دستکاری در تاسیسات توسط افراد خاطی، نصب انشعابات غیرمجاز، مصرف بی رویه آب، قطعی و افت فشار آب و گرفتگی شبکه های فاضلاب را بصورت شبانه روزی به سامانه 122 گزارش دهند.
وی افزود: تماس با سامانه 122 سریع ترین، مطمئن ترین راه و اصلی ترین درگاه ارتباطی برای انعکاس و رفع مشکلات و گزارشات مربوط به آب و فاضلاب است.
وی اظهار نمود؛ با توجه به کاهش نزولات جوی و جدی بودن بحران آب، همکاری مردم با خادمین خویش در شرکت آبفا ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و موجبات تسریع در امور کاری و تسهیل در خدمات رسانی به موقع به مشترکین گردیده و راه اندازی درگاه ارتباطی 122 زمینه همکاری دوسویه و متقابل را پر رنگ تر می نماید.