
جمعی از دانشآموزان مدرسه شهید احمد کاظمی گچساران به همراه مدیر اموزش وپرورش شهرستان در آستانه روز درختکاری با کاشت نهال به استقبال بهار رفتهاند.
ادامه خبر...
نخستین روز از گرامیداشت هفته منابع طبیعی در گچساران با کاشت نهال به دست پدران شهداء و مسئولان این شهرستان آغاز شد.
ادامه خبر...

شهردار یاسوج گفت: عملیات لکه گیری خیابان های شهر یاسوج آغاز شده است.
ادامه خبر...
مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: مراسم روز درختکاری در پارک غدیر شهر یاسوج برگزار می شود.
ادامه خبر...
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: روز 21 اسفند طرح پاکسازی شهر از پسماند اجرا می شود.
ادامه خبر...
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در بین دستگاه های اجرایی استان رتبه سوم عفاف وحجاب را کسب کرد.
ادامه خبر...

