فرهنگیان شهرستان کهگیلویه در بیستوششمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاستجمهوری در مرحله استانی خوش درخشیدند و با کسب رتبههای برتر، توانمندی و ظرفیت فرهنگی این شهرستان را به نمایش گذاشتند.
به گزارش راک نیوز به نقل از"روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه" فرهنگیان شهرستان کهگیلویه در بیستوششمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاستجمهوری در مرحله استانی خوش درخشیدند و با کسب رتبههای برتر، توانمندی و ظرفیت فرهنگی این شهرستان را به نمایش گذاشتند.
سید علی بینا پورجعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک کسب عناوین اول تا سوم استانی و راه یابی تعدادی از همکاران فرهنگی به مرحله کشوری گفت: با اعلام دبیرخانه پرسش مهر استان در این دوره از رقابتها، چهار نفر از فرهنگیان دهدشتی موفق شدند با کسب مقام نخست، به مرحله کشوری راه یابند.
وی در تشریح خبر گفت: بر این اساس،آقایان امید آرینمهر در رشته شعر، سیدعباد تقوی در رشته شکستهنستعلیق، محمود رخشا در رشتههای نقاشی و خط، وسرکار خانم مریم فرهادینیا در رشته تجربهنگاری، مقام اول استانی را از آن خود کردند.
پورحعفری در ادامه اظهار داشت: همچنین خانم ها لیلا نصرتی، جمیله بهرامی، خدیجه رضوانی، فرزانه عابدزاده و آقای محمد خدنگ در رشتههای ایدههای نو، تجربهنگاری، عکاسی، فیلم کوتاه و پویانمایی، موفق به کسب مقام دوم استانی شدند.
وی اظهار داشت: در بخش دیگری از این مسابقات نیز سارا افشانیپور، از فرهنگیان فعال شهرستان، در رشته نمایشنامهنویسی موفق به کسب مقام سوم استانی شد.
مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه کسب عناوین اول تا سوم استانی توسط فرهنگیان شهرستان کهگیلویه در بیستوششمین دوره پرسش مهر ریاستجمهوری، نشاندهنده ظرفیتها، استعدادها و توانمندیهای بالای فرهنگیان این شهرستان در عرصههای مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی است.
پورجعفری در پایان، این موفقیت ارزشمند را به همه همکاران فرهنگی شهرستان، بهویژه راهیافتگان به مرحله کشوری، تبریک گفته و برای آنان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت داشت.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر