سرپرست ادارهکل صنعت ،معدن وتجارت استان طی پیامی یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی صمت،دکتر قنبری سرپرست ادارهکل صنعت ،معدن وتجارت استان طی پیامی یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
یکم تیرماه، روز ملی اصناف، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشهای ارزشمند قشر پرتلاش و اثرگذار اصناف و بازاریان است که همواره به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور، نقش مهمی در تأمین نیازهای مردم، رونق تولید، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی ایفا کردهاند.
اصناف، به واسطه ارتباط مستقیم با مردم و حضور مؤثر در عرصههای اقتصادی، همواره یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی در عبور از چالشها و تحقق اهداف اقتصادی کشور بودهاند و امروز نیز در مسیر تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی»، نقشآفرینی آنان بیش از پیش اهمیت یافته است.
اینجانب ضمن تبریک روز ملی اصناف به تمامی کسبه، بازاریان، اتحادیههای صنفی، اتاق های اصناف و فعالان اقتصادی استان، از خدمات و تلاشهای صادقانه این قشر شریف تقدیر نموده و از همکاری مؤثر آنان با مجموعه شورای همخانواده صنعت، معدن و تجارت استان شامل اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، خانه صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی و سایر تشکلهای اقتصادی و صنفی قدردانی مینمایم.
بیتردید تعامل، همدلی و همافزایی میان اصناف و اعضای شورای همخانواده صمت، زمینهساز رونق تولید، توسعه سرمایهگذاری، بهبود فضای کسبوکار، افزایش صادرات غیرنفتی و تحقق برنامههای توسعهای استان خواهد بود.
امروز اصناف به عنوان بازوی توانمند اقتصاد مردمی، در کنار تولیدکنندگان و صنعتگران، نقشی تعیینکننده در رشد اقتصادی و تحقق سیاستهای کلان کشور بر عهده دارند و حمایت از این ظرفیت عظیم، ضرورتی اجتنابناپذیر برای دستیابی به توسعه پایدار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز ارزشمند، برای تمامی فعالان عرصه اصناف، کسبه و بازاریان استان، سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون را از خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم قنبری
سرپرست صمت استان کهگیلویه و بویراحمد
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر