استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ارتباط مستمر با مردم و پیگیری مطالبات آنان تأکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ارتباط مستمر با مردم و پیگیری مطالبات آنان تأکید کرد.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یداله رحمانی با حضور در سامانه سامد بر ارتباطات مستمر مدیران با مردم و پیگیری مطالبات آنها تاکید کرد.
استاندار با اشاره به برنامههای منظم ارتباط با شهروندان، اظهار داشت: یکی از برنامههای ثابت ما در طول هفته، جلسات صبح روزهای شنبه است که به صورت حضوری یا از طریق سامانه سامد (سامانه پیگیری مطالبات مردمی) برگزار میشود.
وی با بیان اینکه، این نشستها به صورت هفتهای یکبار به شکل حضوری و هفته دیگر به صورت تماس تلفنی از طریق سامانه ۱۱۱ انجام میشود، افزود: بهطور متوسط در هر جلسه بین ۲۰ تا ۲۱ نفر از همشهریان را ملاقات و دستورات لازم برای رفع مشکلات داده میشود.
رحمانی با اشاره به اینکه در برنامه سامانه سامد پاسخ گوی حدود ۱۴ نفر از مردم از تمام نقاط استان بودیم، افزود: مطالبات مطرح شده عمدتاً در حوزههای اشتغال، تسهیلات بانکی، عمران شهری و روستایی و مسائل بهداشتی بود.
استاندار به برخی از موارد مطرح شده اشاره کرد و گفت: یکی از روستاییان مشکل خرابی ایستگاه پمپاژ آب و نیاز به تامین آب کشاورزی از طریق تانکر برای جلوگیری از خشک شدن مزارع مطرح کردند که از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان این موضوع پیگیری شد و از مسئول مربوطه خواستیم فوری رسیدگی کند.
رحمانی با بیان اینکه، سامانه سامد و ارتباط مردم از طریق شماره ۱۱۱ فرصت مناسبی برای دسترسی مردم به مسئولان است، عنوان کرد: وضعیت نامناسب بهداشت محیط و بوی فاضلاب یکی از روستاها توسط یکی از همشهریان مطرح شد که از طریق فرماندار مربوطه پیگیری کردم.
وی با بیان اینکه، برخی دیگر از متقاضیان نیز درخواست تسهیلات قرضالحسنه برای تأمین هزینههای درمانی و معیشتی داشتند، ابراز داشت: تمامی این موارد با مدیران مربوطه مطرح و پیگیری شد.
به گفته استاندار، برخی متقاضیان احداث طرحهای بوم گردی و احداث مزرعه پرورش ماهی نیازمند همکاری و مساعدت دستگاههای مربوطه هستند که حوزه اقتصادی استانداری ملزم به پیگیری برای همکاری با سرمایهگذاران شدند.
استاندار با تأکید بر لزوم ارتباط مستمر مدیران با مردم، خاطرنشان کرد از تمامی مدیران میخواهم که همواره در دسترس مردم باشند و با دغدغههای آنان آشنا شوند.
وی تصریح کرد: این دولت با هدف شنیدن صدای تمامی مردم، بهویژه کسانی که تاکنون صدایشان شنیده نشده بود، روی کار آمده است.
رحمانی با اشاره به حمایت گسترده مردم از نظام در دوران دفاع مقدس و حوادث مختلف اظهار داشت: اگر بتوانیم خدمترسانی به مردم را افزایش دهیم و از نزدیک با آنان در ارتباط باشیم، قطعاً اعتماد عمومی به دولت تقویت شده و سرمایه اجتماعی افزایش مییابد.
استاندار تاکید کرد: همه مدیران، معاونان، کارشناسان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظفند با جدیت تمام در خدمت مردم باشند و مشکلات آنان را پیگیری کنند و این تعهد، نهتنها یک وظیفه اداری، بلکه یک مسئولیت انقلابی است.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر