معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات در راستای سنجش و بهبود نظم و انضباط اداری، خدمترسانی بهتر و رضایتمندی مردم است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات در راستای سنجش و بهبود نظم و انضباط اداری، خدمترسانی بهتر و رضایتمندی مردم است.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید مسعود حسینی به همراه گردآفرین نوریان مدیرکل اداری و مالی استانداری به صورت سرزده از ادارهکل و شعبه تامین اجتماعی بازدید و در جریان خواستهها، انتقادها و رضایتمندی مردم از این دستگاههای خدماترسان قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه، رضایتمندی مردم از اولویتهای اصلی دولت وفاق ملی و مورد تاکید ریاست جمهور و استاندار است افزود از وظایف دستگاههای حاکمیتی نظارت بر دستگاههای اجرایی و خدماترسان به منظور احصاء مشکلات و رفع آنها و ارائه خدمات بهتر به مردم است.
حسینی با بیان اینکه از نحوه عملکرد مدیران و کارکنان ادارات در رابطه با نظم اداری، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا می کنیم عنوان کرد از سویی مشکلات و کم و کاستیهای ادارات نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
به گفته حسینی در تداوم بازدیدها با هدف نظارت بر عملکرد و ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخشهای مختلف خدماتدهی ادارات دولتی به مردم در مرکز استان و آگاهی از مشکلات صورت می گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه، تکریم حقوق ارباب رجوع اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم است، تاکید کرد: متناظر با این بازدیدها در شهرستانها نیز بازدیدهای سرزده انجام می شود.
وی ابراز داشت: امروز در بازدید از تامین اجتماعی مشکلات این دستگاه احصاء شد و در جلسهای که در استانداری یا در تامین اجتماعی برگزار میشود ضمن تجزیه و تحلیل مسائل و موارد مطرح شده در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم تصمیماتی اتخاذ میشود.
حسینی با بیان اینکه، مردم مطالباتی از دستگاههای خدماترسان دارند و معتقدند دستگاههای اجرایی پاسخگوی مطالبات آنها نیستند، گفت: بازدیدهای سرزده به همین منظور در دستور کار قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات و دستگاههای مختلف در طول سال انجام میشود و دستگاههایی که وظایف خود در قبال مردم را به خوبی انجام میدهند و مورد رضایت ارباب رجوع باشند، تشویق و دستگاههایی که مردم از عملکرد آنها رضایت ندارند را ملزم به اجرای خدمات به مردم میکنیم.
حسینی با بیان اینکه، استاندار بر تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و پیگیری کار مردم و جلب رضایت آنها تاکید دارد، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاههایی که نتوانند به خوبی پاسخگوی مردم و پیگیر امور مردم باشند باید جای خود را به مدیران دیگری بدهند که این مهم در بازدیدهای سرزده مورد توجه و ارزیابی قرار می گیرد.
به گفته معاون استاندار، نظارتها در ارزیابی سالانه مدیران و دستگاههای اجرایی و خدماترسان به خصوص در جشنواره شهید رجایی تاثیرگذار است.
حسینی با تاکید بر تداوم برنامه بازدید سرزده از دستگاهها و ادارات استان گفت: هر هفته به صورت سرزده یکی از ادارات را بازدید و در جریان میزان رضایتمندی یا عدم رضایت از این دستگاهها قرار میگیریم.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر