نماینده مردم بستانآباد در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی به تایید صلاحیت نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
به گزارش راک نیوز، "غلامرضا نوری قزلجه" دقایقی بعد از تایید صلاحیت غلامرضا تاجگردون با انتشار پیامی نوشت:
خدا را شاکرم غلام جان که اعتبارنامه با اعتبار شما به تایید همکارانمان در مجلس شورای اسلامی رسید
حیف شد آن چهار سالی که بی تو گذشت، مردم شریف گچساران و باشت گوارایتان باد.
مبارک است
گفتنی است نوری قزلجه در انتخاب هیات رییسه مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه (۸ خردادماه) به عنوان ناظر هیات رئیسه مجلس انتخاب شد.
گفتنی است نوری در دوره های نهم و یازدهم نمانیده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بوده است.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر