» اولین یادواره 22 شهید انتظامی شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در دهدشت برگزار شد/تصاویر
با حضور مسولان استانی و شهرستانی اولین یادواره 22 شهید انتظامی شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در دهدشت برگزار شد.
به گزارش راک نیوز ،در پانزدهمین روز از آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور خانواده شهدا و ایثارگران،مسولان استانی و شهرستانی اولین یادواره 22 شهید انتظامی شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در دهدشت برگزار شد.
در این يادواره شهدا حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر امام جمعه توانمند و اندیشمند شهرستان کهگیلویه به ایراد سخنرانی پرداختند.
سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ،نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید استان،اعضای شورای تامین شهرستان کهگیلویه و چرام و جمعی از مسولان شهرستان های لنده و بهمئی،اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه،اعضای شورای شهر و شهردار دهدشت،سبزپوشان نیروی انتظامی و پاسداران سپاه پاسداران شهرستان در این مراسم معنوی حضور داشتند.
برای کیفیت اصلی تصاویر روی هر تصویر دوبار کلیک کنید.