به گزارش راک نیوز؛ مدرسه سیما ۱ به همت گروه خیران سیمای کشور لندن (ایرانیان مقیم لندن) احداث و امروز با حضور سمیه هاشمی نماینده گروه، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران در آیین افتتاح گفت: این طرح آموزشی با زیر بنای ۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع در سه طبقه و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل کمک گروه خیران سیمای لندن و نوسازی مدارس ساخته شده است.
وی افزود: گروه خیران سیمای لندن تاکنون ۵ مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث کرده و سه مدرسه دیگر هم قرار است ساخته شود.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر