مشروح اخبار


» هدیه ایرانیان مقیم لندن به دانش‌آموزان گچسارانی



همزمان با جشنواره خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد امروز یک باب فضای آموزشی در گچساران افتتاح شد.

به گزارش راک نیوز؛ مدرسه سیما ۱ به همت گروه خیران سیمای کشور لندن (ایرانیان مقیم لندن) احداث و امروز با حضور سمیه هاشمی نماینده گروه، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران در آیین افتتاح گفت: این طرح آموزشی با زیر بنای ۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع در سه طبقه و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل کمک گروه خیران سیمای لندن و نوسازی مدارس ساخته شده است.
وی افزود: گروه خیران سیمای لندن تاکنون ۵ مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث کرده و سه مدرسه دیگر هم قرار است ساخته شود.



تاریخ انتشار : 27 آبان 1402, 10:51



» اخبار مرتبط:

  • نخستین مدرسه خیرساز بنیاد سبز علوی در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد
  • "افتتاح سالن ورزشی چند منظوره مرحومه شاه بی بی عسکری در باشت"
  • چهار مدرسه مشارکتی در شهرستانهای گچساران و باشت افتتاح شد
  • سیستم گرمایشی 2هزارو110کلاس درس درکهگیلویه وبویراحمد استانداردسازی شد
  • 12 مدرسه به همت کانون قلم‌چی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟