حجتالاسلام سیدعنایت الله هاشمیمنش امام جمعه گچساران با حضور در ورزشگاه شهدای نفت تماشاگر بازی دو تیم نفت و گاز گچساران و خیبر خرم آباد بود.
به گزارش راک نیوز؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک بازی خانگی مقابل تیم خیبرخرم آباد صدرنشین این بازی ها را شکست داد.
این دیدار که ساعت ۱۸ عصر جمعه شب پنجم آبان ماه در ورزشگاه شهدای نفت شهر دوگنبدان آغاز شد با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان پایان یافت.
شاگردان پیروز قربانی در دقیقه ۳۴ بازی از روی نقطه پنالتی و با ضربه کاپیتان نفت و گاز گچساران جلیل پناهی صاحب برتری شد.