دو بخش چاروسا و دیشموک که همواره در آب آشامیدنی مشکل دارند منتظر خبرهای خوش در این زمینه هستند.
به گزارش راک نیوز،مردم دو بخش چاروسا و دیشموک همواره از کمبود آب و بعضا آب ناسالم گلایهمند بودهاند و خوب به یاد داریم که در برخی از سالها این مشکل به یک بحران تبدیل شده بود.
اما به تازگی وزارت نیرو یک خبر خوش به مردم این دو منطقه برای برداشت آب از رود سمه داده که با عملیاتی شدن آن مشکل آب این دو منطقه برطرف میشود.
باید در این زمینه از زحمات و تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ،استاندار و مدیرعامل پای کار شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی نمود.
برای کیفیت اصلی تصویر روی آن دوبار کلیک کنید.
