معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اطلاعیهای از دواطلبان آزمون استخدامی خواسته است جهت تکمیل فرم امتیاز کرونا اقدام نمایند..
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این اطلاعیه آمده است:
به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاریخ ۲۸ مهر ماه سال جاری و متقاضیان دریافت امتیاز کرونا میرساند؛ از تاریخ 18 مهرماه تا 27 مهرماه با مراجعه به واحد محل خدمت نسبت به تکمیل فرم های مربوطه و ارائه مستندات لازم اقدام و حسب مورد به کارگزین معاونت های درمان، بهداشتی و فوریت های پزشکی تحویل نمایند.
لازم به ذکر است این مهلت قابل تمدید نمیباشد.