مشروح اخبار


» دواطلبان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت تکمیل فرم امتیاز کرونا اقدام کنند+جزییات



معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اطلاعیه‌ای از دواطلبان آزمون استخدامی خواسته است جهت تکمیل فرم امتیاز کرونا اقدام نمایند..

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این اطلاعیه آمده است:
به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاریخ ۲۸ مهر ماه سال جاری و متقاضیان دریافت امتیاز کرونا می‌رساند؛ از تاریخ 18 مهرماه تا 27 مهرماه با مراجعه به واحد محل خدمت نسبت به تکمیل فرم های مربوطه و ارائه مستندات لازم اقدام و حسب مورد به کارگزین معاونت های درمان، بهداشتی و فوریت های پزشکی تحویل نمایند‌.
لازم به ذکر است این مهلت قابل تمدید نمی‌باشد.



تاریخ انتشار : 18 مهر 1402, 09:41



» اخبار مرتبط:

  • آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود+زمان و مکان
  • آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود+زمان و مکان
  • زمان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشخص شد
  • اعلام فهرست اسامی داوطلبان پذیرفته شده آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • در نشست هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج چه گذشت؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟