» روایت تصویری از آخرین وضعیت پروژه پل بزرگ بید انجیر(اندرون) بخش سرفاریاب
پل بزرگ بید انجیر با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.
به گزارش راک نیوز،یکی از اولیت های اصلی مردم روستای بیدانجیر بخش سرفاریاب شهرستان چرام بحث راه ارتباطی مناسب است.
این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برای مسولان خصوصا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان چرام و استان برخوردار بود.
خوشبختانه تلاش ها و رایزنی ها جواب داد و اعتبار لازم جهت احداث یک پل اختصاص داده شد.
با احداث این پل بزرگ ، عبور و مرور حدود ۱٠٠ خانوار حوزه بیدانجیر بخش سرفاریاب از سرچشمه رود مارون تسهیل خواهد شد و با فاصله کوتاه حدود سه کیلومتر به جاده پاتاوه دهدشت متصل و از بن بست رها خواهد شد.
این پل با طولی حدود ۶۲ متر، ارتفاع ۱۴/۵ متر از پی فونداسیون، عرشه ۶ متری و عرض مفید ۴/۵ متر، در طول حد اکثر یک سال بر روی سرچشمه رود مارون در روستای اندرون بخش سرفاریاب احداث می شود.
اعتبار این پروژه ۶۰ میلیارد ریال و در حال حاضر قریب به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.