مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در حاشیه افتتاح این پایگاه در گفتگو با راک نیوز گفت: هم اکنون 12 پایگاه سلامت محور، استعدادیابی و قهرمانی در تهران، مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی گاز و و پالایش و پخش فعالیت دارند.
منصور قنبرزاده در ادامه با بیان در حال حاضر کارکنان صنعت نفت و تیمهای قهرمانی از این پایگاهها میکنند گفت: در صورت نیاز این مراکز به سایر شهروندان نیز خدمات ارائه خواهد داد.
وی عنوان کرد: پایش، سنجش و اندازهگیری یکی از اولویتهای شورای سلامت وزارت نفت میباشد.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر