همزمان با آخرین روز از هفته دولت پایگاه سلامت شهید محلاتی گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری شد.
به گزارش راک نیوز، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 210 مترمربع ساخته شده است.