مشروح اخبار


» یک مرکز بهداشتی و درمانی در گچساران بهره برداری شد



همزمان با آخرین روز از هفته دولت پایگاه سلامت شهید محلاتی گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری شد.

به گزارش راک نیوز، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 210 مترمربع ساخته شده است.
حسین عسکری افزود: برای بهره برداری از این طرح 28 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

یک مرکز بهداشتی و درمانی در گچساران بهره برداری شد

 

یک مرکز بهداشتی و درمانی در گچساران بهره برداری شد

 

یک مرکز بهداشتی و درمانی در گچساران بهره برداری شد

 

یک مرکز بهداشتی و درمانی در گچساران بهره برداری شد

 



تاریخ انتشار : 8 شهریور 1402, 19:29



» اخبار مرتبط:

  • مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت: اعتبار مورد نیاز جهت اتمام طرح‌های بهداشتی باشت 9 میلیارد ریال برآورد شده است
  • دستگاه ماموگرافی گچساران با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید
  • پارک روستای ˈسرآب ننیزˈ گچساران به بهره برداری رسید
  • 80میلیارد ریال به طرح های فرهنگی گچساران اختصاص یافت
  • گام‌های استوار سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران برای تکمیل پروژه‌ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟