» پیام تشکر مشترک مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد از استاندار و مدیران دستگاه اجرایی برای همکاری در برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی دانشآموزان سراسر کشور
مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی مشترک از همه عوامل برگزاری سی و سومین و سیو نهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانشآموزان دختر و پسر سراسر کشور قدردانی نمودند.
مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی مشترک از همه عوامل برگزاری سی و سومین و سیو نهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانشآموزان دختر و پسر سراسر کشور قدردانی نمودند.
به گزارش راک نیوز متن پیام حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش و فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
خداوند متعال را سپاس گزاریم که در دولت مردمی ایران قوی این فرصت در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد فراهم شد تا برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش میزبان برگزاری سی و سومین و سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانشآموزان دختر و پسر سراسر کشور در رشته های هندبال و طناب زنی باشیم .
بر خود فرض میدانیم صمیمانهترین مراتب قدردانی و تشکر خود و همکارانمان در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد را از حسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بیشائبه همه عزیزانی که در اجرای این رویداد ورزشی ملی، نقش ایفا نمودهاند، ابراز نمایم.
تحقق این میزبانی باشکوه ممکن نبود جز با الطاف بیکران الهی، همت ارزنده استاندار محترم استان و مجموعه معاونین، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاههای علوم پزشکی، دانشگاه فنی و حرفه ای، جمعیت هلال احمر، مرکز اورژانش یاسوج، شهرداری یاسوج،کمیته امداد امام خمینی(ره)،اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، ، سپاه فتح استان، ، صداو سیما مرکز دنا، خبرنگاران و اصحاب رسانه و ... .
مساعی ارزشمند یکایک شما خوبان در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور برکسی پوشیده نیست. از تلاشهای شبانهروزی که شما خوبان صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم و خاک پای شما را توتیای چشمانمان قرار می دهیم.
آرزوی سلامتی، بهروزی و تندرسیتی داریم برای ریاست محترم فدراسیون ورزش دانش اموزی وهمکارانشان،مجموعه معاونت پشتیبانی ومجموعه معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت اموزش وپرورش ناظران، مربیان، سرپرستان، داوران و عوامل اجرایی مسابقات که به نحو احسن بر انجام وظایف محوله همت گماردند و توانستند گامی بلند برای پرورش و هدایت استعدادهای ورزشی دانشآموزان این مرز و بوم بردارید.
همچنین از همکاران خدوممان در اداره کل آموزش و پرورش، شورای معاونین به ویژه همکارانمان در معاونت تربیت بدنی و سلامت و سایر نیروهای ستادی که با تلاش خستگیناپذیر و مداوم خود این رویداد بزرگ را راهبری کردند، کمال تشکر و امتنان را داریم.
در پایان لازم است از همیاری و همکاری و حسن اعتماد سروران ارجمندمان، جناب دکتر ستاری فر معاون محترم وزیر ؛،دکتر جعفری ،ودکتر بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و جناب دکتر بای سلامی و سرکار خانم فلاح ناظر کل مسابقات دانش آموزی کشور و ناظرین فنی ، بهداشتی و فرهنگی مسابقات ، از صمیم قلب تشکر و سپاسگزاری نماییم.
به امید اینکه همواره توفیق، رفیق طریق سعادت، سیادت و سلامت شما عزیزان باشد.
حسنعلی عزت خواه
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد
فرشید کرمی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
تاریخ انتشار :
6 شهریور 1402, 12:17
» اخبار مرتبط:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تشریح کرد: اعلام جزئیات برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوجورود تیم های دانشآموزان دختر سراسر کشور به یاسوج / رقابت تیمها در هندبال و طناب زنیناظر کل مسابقات فدراسیون ورزش دانش آموزی: همکاری عوامل اجرایی در میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی در یاسوج ستودنی استمعاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانشآموزان کشور تا ساعاتی دیگر در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار میشودانعقادتفاهم نامه همکاری وزارت آموزش وپرورش و آموزش پرورش کهگیلویه وبویراحمد برای توسعه فضاهای ورزشی
» اشتراک گزاری خبر