» تقدیر ویژه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران از ناظر گمرکات استان بوشهر
خروج 85 درصد کالاهای رسوبی از بنادر استان بوشهر با همکاری گمرک ،تقدیر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور را بهمراه داشته است.
علی اکبر صفایی ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران با اهداء لوح تقدیر به پاس تلاش های جهادی ناظر گمرکات استان و مجموعه گمرکات استان جهت تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوبی در بنادر این استان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش راک نیوز وبه نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، در بخشی از این لوح تقدیر که به نیابت ازمدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران توسط مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به ناظر گمرکات استان بوشهر اهداء گردید، آمده است: با عنایت به همکاری موثر و مستمر جنابعالی و همکاران آن حوزه با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوب شده در بنادر استان بوشهر اعم از کالاهای توقیفی مهلت منقضی شده و بلاتکلیف و پیگیریهای مستمر جهت خروج بیش از ۸۵ درصد کالاهای رسوبی سنواتی از بنادر بوشهر، گناوه ، کنگان و دیر که زمینه استفاده بهینه از تمامی ظرفیتها و زیرساخت های بندری را فراهم ساخته است؛ بدینوسیله از زحمات و مساعی ارزنده شما و مجموعه تحت نظر قدردانی می شود.
تاریخ انتشار :
23 مرداد 1402, 14:37
» اخبار مرتبط:
مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان منصوب شدمدیرکل گمرکات استان بوشهر تغییر کردگمرکات استان بوشهر سازمان برتر جشنواره شهید رجائی شدنجات شناور مسافربری از غرق شدنستاد نظارت گمرکات استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد
» اشتراک گزاری خبر