سیدعلی احمدزاده این روزها در مرکز کشور در حال پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور در دیدار با وزرا و اخذ دستورات ویژه است.
سیدعلی احمدزاده این روزها در مرکز کشور در حال پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور در دیدار با وزرا و اخذ دستورات ویژه است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با چهار نفر از وزیران و ۲ نفر از معاونین وزرا دیدار کرد.
استاندار با محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سیاوش احمدی میرقائد رئیس سازمان امور عشایر کشور دیدار کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام گرفت پیگیر مصوبات دور دوم سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان بود.
دیدار و بدرقه تیم ملی هندبال اعزامی به مسابقات جهانی در فرودگاه امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های استاندار کهگیلویه وبویراحمد بود.