مشروح اخبار


» یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرکل بیمه سلامت استان تهران شد+حکم



محمدمهدی ناصحی با صدور حکمی مدیرکل بیمه سلامت استان تهران را منصوب کرد .

به گزارش راک نیوز،دکتر محمد غلام نژاد با حکم مدیر عامل بیمه سلامت ایران به عنوان مدیر عامل بیمه سلامت استان تهران منصوب شد.

بنابر این گزارش دکتر غلام نژاد همچنین به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد.
لازم به توضیح است دکتر محمد غلام نژاد متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین در دوره‌ای معاونت این دانشگاه را بر عهده داشته است.
وی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرکل بیمه سلامت استان تهران شد+حکم

 





تاریخ انتشار : 1 مرداد 1402, 20:19



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • انتصابات گسترده در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • با حکم وزیر بهداشت،درمان وآموزش پزشکی؛ دکتر محمد غلام نژاد به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد.+حکم
  • معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عزل شد
  • انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • کهگیلویه

    • 2 مرداد 1402 10:46
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    بنازم تاجگردون را که حتی اگر نماینده هم نباشد ولی باز هم مثل شیر می درخشد و نخبگان را حمایت می کند و این اقدام ایشان شایسته تقدیر است .
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟