مشروح اخبار


» قدردانی فرماندار بهمئی بخاطر استقبال باشکوه و صمیمی مردم این شهرستان از رئیس جمهور



فرماندار شهرستان بهمئی با صدور پیامی از استقبال کم نظیر مردم از آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در سفر به این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان بهمئی با صدور پیامی از استقبال کم نظیر مردم از آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در سفر به این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش راک نیوز،متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور حماسی و به‌یادماندنی شما مردم غیور و بابصیرت در استقبال و میزبانی از رئیس جمهور مردمی آقای رئیسی و هیات دولت خدمتگزار صحنه‌های کم‌نظیری از اتحاد، همبستگی و انسجام ملی را به نمایش گذاشت. 
مردم عزیز شهرستان بهمئی همیشه اهل خلق حماسه بودند در دفاع مقدس دریادواره‌های شهدا در دفاع در برابر ضد انقلاب و صحنه‌های مختلف این بار هم در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ حماسه دیگر آفریدند و مهمان نوازی خود را به همه نشان دادند و از سید بزرگوار حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم و محبوب و مردمی به خوبی استقبال کردند بر خود لازم می‌دانم به عنوان خادم این مردم عزیز از همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم همیشه در صحنه بهمئی و همه کسانی که کوچک‌ترین زحمتی را برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این حماسه کشیدند قدردانی نمایم. 
همچنین از رییس جمهور محترم، مجموعه هیئت دولت و وزیران که با حضور خود طرح‌های مهم عمرانی، صنعتی و اقتصادی را در سطح استان افتتاح کردند و مسائل و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند صمیمانه سپاسگزاریم.
برای همه خدمت‌گذاران، مردم فهیم و آگاه ایران در مسیر پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمان های متعالی نظام اسلامی آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری و برای عموم مردم ولایتمدار و باوفای شهرستان سعادت، سربلندی و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسألت داریم
امیدوارم دولتمردان و خادمان این مردم بتوانند بهتر از گذشته خدمت کنند چون این مردم شایسته بهترین خدمات هستند در همین راستا مکاتبه‌ای که با ریاست محترم جمهور داشتیم و مطالبات عمومی شهرستان که برگرفته از نظر بزرگان و نخبگان بوده را جهت استحضار عزیزان خودم تقدیم می‌دارم امیدوارم که شاهد گشایش‌های فراوان در این مرز و بوم باشیم
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد انشاالله
علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی



تاریخ انتشار : 27 تیر 1402, 23:47



» اخبار مرتبط:

  • روز ٢٨خرداد تکرار کننده حماسه۵٧ خواهدبود/رئیسی برای رفع مشکلات معیشتی مردم آمد
  • پیام تقدیر و تشکر مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سوق از حضور باشکوه مردم سوق در راهپیمایی 22 بهمن
  • تقدیر فرمانده سپاه ناحیه گچساران از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن+متن کامل
  • قدردانی استاندار از مردم کهگیلویه و بویراحمد در استقبال از رئیس‌جمهور و دولت
  • پیام تقدیر فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه از مردم کهگیلویه به دلیل حضور حماسی در آیین استقبال از دو شهید گمنام+متن پیام
  • » اشتراک گزاری خبر

    • محمد

    • 29 تیر 1402 11:35
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    خدا حفظ کنه فرماندار عزیز و دلسوز شهرمون را
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟