مشروح اخبار


» خبر خوش وزیر نفت؛ تزریق ۹۴۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل بیمارستان نفت گچساران



جواد اوجی وزیر نفت امروز (دوشنبه ۲۶ تیرماه) در جریان سفر استانی سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری به کهگیلویه‌ و بویراحمد در نشست شورای اداری گچساران شرکت کرد.

به گزارش راک نیوز؛ جواد اوجی با بیان اینکه بیمارستان نفت مربوط به خود وزارت نفت است گفت: با مشخص شدن پیمانکار و تزریق ۹۴ میلیارد تومان بودجه، ساخت این مرکز درمانی آن تکمیل می‌شود.

خبر خوش وزیر نفت؛ تزریق ۹۴۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل بیمارستان نفت گچساران

وی با بیان اینکه تأمین نیروی انسانی این مرکز هم انجام خواهد شد و مجوز آن را می‌دهیم، ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌، مردم منطقه نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.
گفتنی است روند اجرايي بيمارستان ۶۴ تختخوابي شهداي نفت گچساران در سال ۱۳۸۷ در زميني به مساحت ۱۱ هزار متر مربع شروع شد و تاكنون ۹۵ درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
اين بيمارستان داراي امكانات و تجهيزات پيشرفته‌اي در حوزه درماني و سلامتي است و زمينه مناسبي براي ارائه خدمات مطلوب درماني به بيماران را دارد. بيمارستان بعثت صنعت نفت گچساران داراي سه طبقه و پنج بخش اصلي شامل كلينيكهاي تخصصي،‌ بخش هاي بستري،‌ اورژانس و آزمايشگاه، خدماتي و اداري است.
گفتنی است وزیر نفت صبح امروز جهت آیین افتتاح مجتمع بزرگ پتروشیمی گچساران وارد گچساران شد.



تاریخ انتشار : 27 تیر 1402, 09:39



» اخبار مرتبط:

  • بيمارستان 96 تختي صنعت نفت گچساران امسال بهره برداري نخواهد شد.
  • اولین انتصاب در بیمارستان نرگسی گچساران
  • مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد یکساله مرکز بهداشت و درمان گچساران پرداخت
  • عيادت از بيماران بيمارستان شهيد رجايي گچساران در هفته سلامت+گزارش تصویری
  • یک گام تا تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران؛ بهداشت و درمان صنعت نفت خواستار همکاری نماینده گچساران در مجلس برای تکمیل بیمارستان نفت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟