سرپرست شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان کرمانشاه مسدود شده است.
رسول فرهادی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با انسداد این تعداد چاه از مصرف ۸۴۰ هزار مترمکعب آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.
وی با اشاره به وجود حدود ۵ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان افزود: برنامه انسداد چاههای غیرمجاز بصورت مستمر ادامه دارد.
سرپرست شرکت آب منطقهای کرمانشاه خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست امسال به منظور جلوگیری از اضافه برداشت برای ۱۳۴ چاه مجاز کنتور هوشمند نصب شده است.
فرهادی گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است امسال ۵۰۰ حلقه چاه مجاز به کنتور هوشمند مجهز شوند.
گفتنی است در استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۸۰۷ حلقه چاه مجاز وجود دارد.