به گزارش راک نیوز از مشهد آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار با حضور سید امیرحسین قاضیزاده، معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیسجمهور و دکتر نظری استاندار محترم خراسان رضوی،دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان،سرخس استان خراسان رضوی در مرکز همایشهای استان قدس رضوی مشهد برگزار شد.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر