به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، همایش تکریم امامزادگان شهرستان های کهگیلویه و چرام در امامزاده سید محمید چاروسا برگزار شد.
عباس نصیرالسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به همراه حجت الاسلام تقوی تولیت آستان امامزاده سید محمید از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی چاروسا و شهرستان کهگیلویه تقدیر کردند.
در پایان این مراسم از خادمان نمونه کهگیلویه و چرام تجلیل شد.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر