مدیرعامل هلالاحمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه رانندگی که عصر امروز، در محور یاسوج به اصفهان رخ داد، دو نفر از هموطنانمان مصدوم شدند و دو نفر جانشان را از دست دادند.

وی تصریح کرد: در این عملیات، امدادگران جمعیت هلال احمر، دو مصدوم این حادثه را پس از رهاسازی، به محل امن منتقل کردند و بعد از انجام
اقدامات پیش بیمارستانی، دو مصدوم، تحویل عوامل اوژانس ۱۱۵ شدند. در ادامه این عملیات، پس از رهاسازی دو فرد فوت شده توسط امداگران، اجساد به آمبولانس منتقل شدند.
