در این بازدید، عباس جنگیمرنی، معاون توسعه و تجهیز منابع مالی حوزه زهره جراحی و حوزه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران، با تاکید بر اهمیت و تاثیرات طرح آبرسانی به چهار شهر (دهدشت، چرام، سوق و لنده) برای مردم منطقه، گفت: قطعه اول آن(دارای اولویت برای وزارت نیرو) اکنون 58 درصد و در مجموع، کل طرح نیز 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تلاش همگانی و توجهی که دولت محترم به طرح های آبرسانی دارد، شاهد تسریع در روند اجرایی و انشاءلله بهره برداری از این طرح باشیم.

شایان ذکر است که وی از دیگر طرحهای در حال اجرا و بهره برداری حوضه آبریز از جمله سد سرپری و طرح آبرسانی به اراضی دشت امامزاده جعفر شهرستان گچساران و سد کوثر نیز بازدید و جلسات مختلفی با عوامل اجرایی و دست اندرکاران آنها برگزار و در جریان روند اجرای کارها و مشکلات و مسائل موجود آنها قرار گرفت.

» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر