نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، موفقیتهای یکساله هلال احمر کشور و استان را مرهون همدلی و خرد جمعی این مجموعه دانست و گفت: این عملکرد مطلوب، نتیجه مدیریت جهادی با نگاه مردمی و انقلابی است.
در سالی که گذشت جمعیتهلالاحمر در عرصههای داخلی و بینالمللی، موفقیتهای بزرگی کسب کرد که دریافت نشان عالی بشردوستی توسط دکتر کولیوند به عنوان مرد شماره یک جمعیت هلالاحمر ایران و همچنین دریافت نشان فداکاری از کشور ترکیه، گویای بخشی از زحمات بشردوستانه این عزیزان است.
عملکرد درخشان هلالاحمر که برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالمللی است، برای همه وطندوستان مایه مسرت و خوشحالی است.
سرخ و سفیدپوشان ایثارگر هلالاحمر که همواره از آزمونهای بزرگ امدادرسانی سربلند بیرون آمدهاند، نه تنها در ترکیه، سوریه خوش درخشیدند که در کمکرسانی به هموطنان زلزلهزده خوی، متروپل آبادان و... صحنهای زیبا از نوعدوستی ترسیم کردند.
در حوادث ناگوار استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با همت بلند و فداکاری عزیزان هلالاحمر استان، در دل آن صحنههای تلخ، شاهد خلق حماسههای ماندگار از مهربانی و کاشتن بذر امید در دل مردم این دیار بودهایم.
ضمن تقدیر از زحمات نماینده این جمعیت در استان، مدیر عامل جهادی و پرتلاش هلالاحمر استان، جناب آقای فلاحیدوست که با عملکرد جهادی به خوبی توانسته است اعتماد مردم را نسبت به این نهادی خدماترسان جلب کند، هفته هلالاحمر را به امدادگران، جوانان و دواطلبان این مجموعه پرتلاش، صمیمانه تبریک عرض میکنم و امیدوارم با عنایت و لطف پروردگار در رسیدن به اهداف والای هلالاحمر که خدمت خالصانه و بیمنت به مردم شریف استان است، همواره موفق سربلند باشند.