» پیام تبریک شهردار دوگنبدان به شورای شهرستان گچساران
شهردار دوگنبدان طی پیامی کسب رتبه برتر شورای شهرستان را به سید محمد طاهری به عنوان رئیس شورای شهرستان و اعضاء این شورا تبریک گفت.
به گزارش راک نیوز در پیام رضا قشقایی آمده است: خبر مسرت بخش انتخاب شایسته شورای شهرستان گچساران به عنوان شورای برتر استان که بیانگر لیاقت و شایستگی، برنامه ریزی و رسیدگی به شرح وظایف مشخص شده در صحنههای خدمت به نظام و میهن اسلامی است، به شما و مردم شریف شهرستان گچساران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
شهردار دوگنبدان در این پیام آورده است: مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و تجارب برجسته جنابعالی، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه شهرستان گچساران و شورای شهرستان فراهم خواهد نمود.
در انتهای این پیام عنوان شده است: از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق جنابعالی و سایر همکارانتان را در مسیر خدمت به شهروندان ولایتمدار شهر دوگنبدان و شهرستان گچساران را مسالت دارم.