مشروح اخبار


» پیام تبریک شهردار دوگنبدان به شورای شهرستان گچساران



شهردار دوگنبدان طی پیامی کسب رتبه برتر شورای شهرستان را به سید محمد طاهری به عنوان رئیس شورای شهرستان و اعضاء این شورا تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز در پیام رضا قشقایی آمده است: خبر مسرت بخش انتخاب شایسته شورای شهرستان گچساران به عنوان شورای برتر استان که بیانگر لیاقت و شایستگی‌، برنامه ریزی و رسیدگی به شرح وظایف مشخص شده در صحنه‌های خدمت به نظام و میهن اسلامی است، به شما و مردم شریف شهرستان گچساران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
شهردار دوگنبدان در این پیام آورده است: مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و تجارب برجسته جنابعالی، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه شهرستان گچساران و شورای شهرستان فراهم خواهد نمود.
در انتهای این پیام عنوان شده است: از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق جنابعالی و سایر همکارانتان را در مسیر خدمت به شهروندان ولایتمدار شهر دوگنبدان و شهرستان گچساران را مسالت دارم.



تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1402, 10:29



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک شهردار دوگنبدان به شهردار تهران
  • در پیامی؛رئیس شورای شهر دوگنبدان سال نو را به مردم گچساران تبریک گفت
  • رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت
  • شهردار دوگنبدان از حضور حماسی مردم گچساران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد
  • پیام تبریک زینل زاده به اعضای شورای پنجم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟