» تقدیر و تشکر شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت از رئیس و پرسنل اداره برق شهرستان کهگیلویه
شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت با صدور پیامی از زحمات و پیگیری های ریاست و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش راک نیوز،شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت با صدور پیامی از زحمات و پیگیری های ریاست و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
*بسمی تعالی*
*لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق*
*جناب آقای مهندس عادلی نسب*
*مدیریت محترم شبکه برق شهرستان کهگیلویه*
*با سلام و تقدیم احترام خدمت جنابعالی و همه همکارانتان*
*به این وسیله از همین ابتدا مراتب تقدیر و تشکر را بابت زحمات و تلاش ها ی شبانه روزی جنابعالی و همه* *همکارنتان در زمینه تامین روشنائی معابر و بلوار ها و پارک های شهر دهدشت به عمل می آوریم.*
*بدون شک اگر نبود این همکاری های جنابعالی و همه همکارنتان با مجموعه مدیریت شهری (شهرداری و شورا ) هم اکنون معلوم و مشخص نبود که روشنائی اغلب پارک ها ی شهر بعد از گذشت قریب به سه سال (دوران شروع ویروس کرونا و پسا کرونایی ) هنوز که هنوز هست چه وضعیتی حالا ایحال داشتند .*
*لذا شایسته و بایسته هست مجددا بابت این همکاری ها که در زمینه تسریع و تسهیل بخشی در جهت تامین روشنائی اغلب پارک های شهر و بلوارها با مجموعه مدیریت شهری دهدشت روا داشتید ،کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم واز خدای بزرگ و هستی بخش ، توفیقات روزافزون هم در عرصه کاری و هم دیگر عرصه های زندگی برای جنابعالی و همه همکارانتان، مسئلت داریم*