مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر



سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه صبح امروز با حضور در ورودی شهر دهدشت از سمت بهبهان ضمن بازدید از غرفه ها و نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری از مسافران نوروزی استقبال کرد.

به گزارش راک نیوز، فرماندار شهرستان کهگیلویه صبح امروز با حضور در مبادی ورودی شهر دهدشت از سمت بهبهان ضمن بازدید از غرفه ها و نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری از مسافران نوروزی استقبال کرد.



موسوی در حاشیه این بازديد ها ضمن تبریک عید نوروز افزود:با تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان و برنامه ریزی های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفت و به دنبال آن هستیم تا در شهرستان کهگیلویه از مسافران به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنیم.


فرماندار کهگیلویه ادامه داد؛به منظور هم افزایی و آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان جهت استقبال شایسته از میهمانان و مسافران نوروزی در ورودی شهرستان سیاه چادرهای عشایری ،۱۰ غرفه صنایع دستی و گردشگری،غرفه های هلال احمر ، دستگاه های امدادی و پلیس مستقر شدند که تا پایان نوروز به مسافران عزیز خدمت رسانی می‌کنند.


سید عبدالعزیز موسوی خاطرنشان کرد:تعداد ۷ مدرسه برای اسکان مسافران در سطح شهرستان آماده خدمت رسانی می باشد.


فرماندار کهگیلویه به ظرفیت‌ ها و جاذبه های گردشگری در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت:یک پتانسیل عظیم و کم نظیر بنام بافت تاريخي بلادشاپور در این شهر داریم که همه دستگاه ها آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان نورزی هستند.


وی در پایان از کلیه کمیته های ستاد سفر که در جهت خدمت رسانی به مردم پای کار هستند تقدیر و قدردانی کرد.



فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر

 

فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر

 

فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر

 

فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر

 

فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر

 

فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر

 

فرماندار کهگیلویه در نخستین روز بهار به استقبال مسافران نوروزی رفت/تصاویر

 



تاریخ انتشار : 2 فروردین 1402, 00:06



» اخبار مرتبط:

  • گچساران با آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های قبل، از میهمانان نوروزی استقبال خواهد کرد.
  • اقلام تبلیغاتی در بین مسافران نوروزی گچساران توزیع می شود
  • با دستور معاون عمرانی استاندار صورت گرفت: دهیاران روستاهای اطراف شهر یاسوج برای استقبال از مهمانان نوروزی به خط شدند
  • افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد
  • 100هزار بسته گردشگری بین مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    خیلی مسخره است جوری قلم زدین که فقط امسال و کار فرماندار جدید هست این کار چیزی که هر ساله هست بود و ......ولی مردم میدونن چه خبرهای مربوط به چه کسانی هست
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟