» آیین روز درختکاری در کهگیلویه برگزار شد/تصاویر
همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، مراسم درختکاری در کهگیلویه به همت منابع طبیعی و با حضور مسئولان و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.
به گزارش راک نیوز،همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، مراسم درختکاری در کهگیلویه به همت منابع طبیعی و با حضور مسئولان و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.
به منظور توسعه فضای سبز و یادآوری اهمیت توجه به منابع طبیعی و محیط زیست مراسم درختکاری با حضور فرماندار، رییس دادگستری دادستان ، رئیس و پرسنل منابع طبیعی جمعی از مدیران اداری شهرستان و فعالین منابع طبیعی و محیط زیست برگزار شد و حاضرین مراسم اقدام به غرس نهال در محوطه منابع طبیعی نمودند.
فرماندار کهگیلویه در این مراسم طی سخنانی در اهمیت منابع طبیعی و اثرات آن در آینده برای بشریت اظهار کرد: حفظ منابع طبیعی بعنوان فریضه ای دینی و انسانی در راستای تحقق توسعه پایدار و توجه به نسل آینده نقشی غیر قابل انکار دارد و آیین درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی از اصلی ترین مباحث برای ارتقای سلامت و حفظ محیط زیست برای آیندگان است.
وی ضمن تبریک و پاسداشت این روز تاکید کرد: حفاظت و احیا عرصه های منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است و باید در جامعه به یک فرهنگ و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به معارف عمومی تبدیل شود.
تصاویر تکمیلی:





تاریخ انتشار :
16 اسفند 1401, 00:02
» اخبار مرتبط:
پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز درختکاریروز شمار هفته ی منابع طبیعی گچساران اعلام شدانتصابات جدید در اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمدتغییر مدیریتی در شهرستان کهگیلویه/ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منصوب شدرئیس منابع طبیعی شهرستان لنده منصوب شد/سوابق
» اشتراک گزاری خبر