مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات هم استانیهای عزیز، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور خواهد یافت.
مدیر روابط عمومی صمت استان گفت: در راستای اجرای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی و رسیدگی به درخواستها و مشکلات مردم شریف استان این ارتباط برقرار خواهد شد.
علیزاده افزود: مدیر صمت در سامانه به سوالات مختلف در زمینه های صنعت،معدن،تجارت،خدمات کسب وکار،سامانه جامع تجارت،سامانه جامع انبارها،پروانه های بهره برداری صنعتی ، مجوز های کسب و کار،برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی و اعضای هیأت رئیسه اتاق های اصناف شهرستان ها پاسخ خواهد داد.
وی تصریح کرد: همشهریان میتوانند جواب سوالات شان در خصوص کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی، شکایات صنفی،مرکز یکپارچه پاسخگویی و پایش سامانه ۱۲۴،واگذاری معادن،طرح های صنعتی، طرح های سرمایه گذاری،احیای واحدهای راکد،کنترل و نظارت بر بازار،تشکیل انجمن های صنفی حمایت از حقوق مصرفکنندگان،برگزاری نمایشگاه بهاره وضیافت و دیگر موضوعات هم سو، را روز یکشنبه _۱۴_اسفند ساعت ۱۳ الی ۱۴ از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ دریافت کنند.