مشروح اخبار


» پیام قدردانی دکتر غلام نژاد رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیریت اصولی وقانونمند ترکش های فراوانی داشت وحقیر این ترکش آخر وحذف عزتمندانه را بر بقای با ذلت ترجیح دادم.

به گزارش راک نیوز،دکتر محمد غلام نژاد رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی و خداحافظی کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
بنام خدا
«رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر»
پروردگارا،من به هرخیری که به سویم بفرستی ،سخت محتاجم.
اکنون که دوره مسئولیت حقیر دردانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد به پایان رسیده است،برخود لازم می دانم از حسن اعتماد همه مردم عزیز استان وکسانی که با اینجانب همراهی وهمکاری نمودند قدردانی نمایم.
درمدت مسئولیت ،سلامت مردم عزیز استان وتحقق شعار عدالت درسلامت سرلوحه کاربود اگرچه با نقایصی درعمل همراه بود ولی هیچگاه سلامت مردم وجایگاه یک نهاد علمی را به مسلخ منافع دنیایی دیگران نبردم وسعی در قانونمندی فرآیندها وبرقراری عدالت درتمامی امور دانشگاه داشتم ،اگرچه فرصت اجرا کم بود.
مع الاسف برخی برای سرپوش گذاشتن بر ضعف وناتوانی خویش درامور محوله وبرای منافع دنیایی سعی داشتند مناسبات ومعادلات دانشگاه راتعیین نمایند ولی اینجانب اجازه دخالت به آنان را نداده وسلامت مردم عزیز استان را فدای خواسته های نابجا وغیر تخصصی آنان نکردم.دراین دوره مدیریتی،درمورد مسئله مورد مناقشه بکارگیری نیروی شرکتی ،به اندازه انگشتان یک دست هم نیروی جدید اضافه نشد،چرا که دانشگاه ازلحاظ نیروی سربار در صدر(رتبه سوم دانشگاههای کشور)بود.
مدیریت اصولی وقانونمند ترکش های فراوانی داشت وحقیر این ترکش آخر وحذف عزتمندانه را بر بقای با ذلت ترجیح دادم.
درپایان ازهمه مردم عزیز استان ،مجموعه مدیران وکارکنان وزارت بهداشت ودانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد واعضای هیات رئیسه دانشگاه وهمه کسانی که دراین دوره به هرنحوی با تیم مدیریتی اینجانب همراهی داشتند ،تشکر وقدردانی نموده وسلامتی وعاقبت بخیری همگان را از خدای بزرگ مسئلت می نمایم وبرای رئیس جدید دانشگاه آرزوی توفیق وسربلندی دارم.
دکتر محمد غلام نژاد
متخصص بیماریهای عفونی وعضو هیات علمی دانشگاه



تاریخ انتشار : 29 بهمن 1401, 22:43



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پی درگذشت دانشجوی پزشکی این دانشگاه
  • سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • انتصابات گسترده در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عزل شد
  • با حکم وزیر بهداشت،درمان وآموزش پزشکی؛ دکتر محمد غلام نژاد به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد.+حکم
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    سلام.تموم حرف های این نامرد بی شرف دروغ است؟ادم دکتر هدایتخواه بوده و بدون اون اب هم نمیخورده؟اونوقت با بی شرفی تمام وقاهت نیروهای بخش کرونا رو اخراج نموده و تا دلت بخواد نیروی شرکتی گرفتن؟اکثر نیروها بجای ظرفیت نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شده ایثارگری گرفته شده؟تازه خیلی از شرکت های بیمارستانی حساب مالی توی دانشگاه ندارند تا جایی که نیروی سیکل هم گرفته شده
    • بیتا

    • 30 بهمن 1401 21:14
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    باشه، جنابعالی از همه بهتر
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟