» حضور حماسی مردم دهدشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به روایت تصویر
مردم مناطق شهر دهدشت با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
به گزارش راک نیوز،مردم همیشه در صحنه دهدشت با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر یاوه گوییهای استکبار جهانی زدند.
در این راهپیماییها مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و مرگ بر آل سعود خائن بیانیه این راهپیمایی ۲۲ بهمن را تایید کردند.
محسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.