رئيس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی در استان وجود ندارد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی در استان وجود ندارد.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر محمد غلام نژاد افزود: براساس اطلاعات به دست آمده ومطابق نقشه ی آماری سامانه اطلاع رسانی وزارت بهداشت هم اکنون یک شهرستان در وضعیت نارنجی، سه شهرستان در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها هم در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.