رنگ بندی جدید کرونایی توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد.
رنگ بندی جدید کرونایی توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،دکتر محمد غلام نژاد با بیان اینکه دو شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی در استان وجود دارد گفت: براساس اطلاعات به دست آمده ومطابق نقشه ی آماری سامانه اطلاع رسانی وزارت بهداشت هم اکنون پنج شهرستان دروضعیت زرد، دو شهرستان وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.