به گزارش راک نیوز،سید عبدالعزیز موسوی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه به همراه شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت و جمعی از مدیران شهرستان از سطح شهر دهدشت و حومه بازدید و با مردم خسارت دیده ناشی از سیل دیدار و گفتگو کرد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت و گفت:در پی سامانه بارشی مونسون بارش باران از عصر امروز شهر دهدشت را فرا گرفت و در همین راستا دستگاه ها به صورت کامل پای کار و در کنار مردم هستند.
موسوی افزود:خسارات زیادی این سامانه به شهرستان کهگیلویه وارد کرده است که هنوز میزان خسارت ها مشخص نیستند
تصاویر تکمیلی:
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر