مشروح اخبار


» استعفای یکی از مسولان ارشد بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی ضرب و شتم یک معلول ذهنی



یکی از مسولان ارشد بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی ضرب و شتم یک معلول ذهنی استعفا داد.

حرکت ارزشی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش راک نیوز،به دنبال ضرب و شتم یکی از معلولان ذهنی در مرکزغیردولتی توانبخشی بهزیستی گچساران،سید عباس تقی زاده معاون توانبخشی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر ابراز همدردی با خانواده معلول و در حمایت از جامعه عزیز معلولان و علیرغم حضور مدیرکل و معاونت مشارکت‌های سازمان در منزل مددجو و دلجویی از معلول آسیب دیده ،از سمت خود استعفا داد
اگرچه استعفای معاون توانبخشی بهزیستی استان نافی آسیب های وارده به افکار عمومی و جریحه دار شدن احساسات نیست و می بایست برخوردهای لازم و قانونی با مسببان و خاطیان این ضرب و شتم خصوصا سهل انگاریهای مربوط به این امر صورت گیرد
اما استعفای یک مسئول در این سطح از مسئولیت یک سنت بسیار پسندیده و باعث نهادینه شدن این رفتار ارزشی در جامعه می گردد.



تاریخ انتشار : 24 تیر 1401, 18:55



» اخبار مرتبط:

  • شناسایی11 هزار معلول در کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح سی. بی. آر (توانبخشی مبتنی بر جامعه)
  • معاون بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: 150 معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی استان
  • شناسایی18هزار معلول در کهگیلویه وبویراحمد
  • حمایت بهزیستی کهگیلویه از89 نفردانشجوی معلول
  • سرپرست جدید معاونت توانبخشی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    چه به موقع خودشو نجات داد ...پس کی باید پاسخگو باشه ...نباید اجازه بدن بدون پاسخ صحنه را ترک کنند ...باید پاسخ گو باشند و جواب زخم یه بیمار معلول داده بشه ...و اما ناتوانی بیش از حد باعث شد تا تصمیم به عزل ایشان در درجه اول قرار بگیره ولی مسئول مربوطه پیش قدمی کرده ..ورود و دخالت موحد به سیستم انتصابات و دخالت های بیجای ایشان موجب حوادث ناخوشایندی در تمامی مجموعه های اداری استان گردیده ...عصر ،عصر ارتباطات و دنیای فناوری هست .متاسفانه مجموعه مدیران منتصب به ایشان اطلاعات زیر صفر از لحاظ تجربه و کارایی دارند ...
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    درود بر شرفت جناب تقی زاده. معاون اداره کل استعفا میده ولی رئیس بهزیستی گچساران صدها نفر را واسطه کرده که عزلش نکنن. اگه قرار باشه با کسی برخورد کنن باید با رئیس بعزیستی گچساران برخورد کنن که مسئول مستقیم فرد متخلف است. ولی رئیس گچساران هر روز به نماینده و فرماندار گچساران التماس میکنه که عزلش نکنن.
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟