به گزارش راک نیوز،سیدحسین عادلی نسب در گفتوگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: بر اساس مصوبه شماره ۲۶۷۴۳/ت ۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۴ هیئت وزیران، تمامی ادارات، سازمانها و موسسات و شرکت های دولتی موظف هستند نسبت به کاهش بار مصرفی خود در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و ۶۰ درصد غیر از ساعات اداری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه های سرمایشی اقدام کنند.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر