سید ناصر حسینیپور در یازدهمین دوره انتخابات میان دورهای مجلس شورای اسلامی، با کسب بیشترین آرای ماخوذه به عنوان نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت راهی خانه ملت در بهارستان شد.
به گزارش راک نیوز؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دورهای مجلس یازدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
۲۱ داوطلب برای تکیه زدن بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نامنویسی کردند که ١۶ نفر از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و پنج نفر دارای مدرک دکترا بودند.
به دنبال بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی و نظارت و رد صلاحیت و انصراف شماری از داوطلبان میان دوره ای مجلس در نهایت هفت داوطلب در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای تصدی یک کرسی مجلس در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ به رقابت پرداختند.
از مجموع ۶۰ هزار و ۱۵۶ رای صحیح در این حوزه انتخابیه سید ناصر حسینیپور ۲۵ هزار و ۱۲۳ رای کسب و به عنوان نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت راهی خانه ملت در بهارستان شد.
مراسم تحلیف سیدناصر حسینیپور منتخب مردم گچساران و باشت ۵ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد و اعتبارنامه وی نیز در نشست ۱۷ مرداد به تصویب رسید. همچنین بر اساس قرعهکشی حسینی پور عضو شعبه سوم مجلس شورای اسلامی شد.
همچنین با تصمیم هیات رییسه در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ حسینیپور عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی شد.