مشروح اخبار


» پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی آب



دکتر آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دوم فروردین روز جهانی آب پیامی صادر نمود.

به گزارش راک نیوز ،دکتر آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دوم فروردین روز جهانی آب پیامی صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
به نام خدا 
وجعلنا من الما کل شی حی 
و از آب هر چیزی را زنده گردانیدیم 
آب بعنوان مهمترین ماده حیات نقشی ارزنده در زندگی همه موجودات و عالم هستی ایفا می نماید . تمامی 
تمدن های بشری در کنار منابع آبی و رودخانه ها بنیان گذاشته شده و اکنون نیز آب بعنوان محور توسعه اقتصادی و فرهنگی هر کشور قلمداد می گردد .
امنیت غذایی، بهداشت، محیط زیست، تولید ، اشتغال، صنعت و گردشگری بدون آب مطمئن قابل تعریف هم نیستند .
منابع آبی کشور محدود و نیازها نامحدود اند .
منابع آب زیرزمینی از جمله مهمترین منابع آبی فعلی کشور ایران اند که به دلیل برداشت های بی رویه دچار آسیب جدی در سفره های اب زیرزمینی و آبخوان ها شده اند .
بخش زیادی از مصارف شرب ، صنعت و کشاورزی کنونی کشور و استان کهگیلیویه و بویراحمد از منابع آب زیرزمینی تامین می گردد .
شعار امسال روز جهانی اب " آب زیرزمینی ، مرئی شدن نامرئی " است .
روز دوم فروردین( ۲۲ مارس ) در تمام جهان به نام روز جهانی اب نامگذاری گردیده است .
مجموعه اب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت این روز، تمام اهتمام خود را در راستای حفاظت و صیانت از منابع ارزنده آبی بکار بسته و آماده همراهی همه همنوعان ، بهره برداران، کشاورزان، صنعتگران، اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه و سازمان های مردم نهاد بمنظور تقویت ذخایر آبی استان، مهار ، حفاظت و توزیع عادلانه این ثروت ملی برای توسعه استان بر مبنای تعالیم الهی ، قوانین و اسناد حاکمیتی و رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
ارش مصلح 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل اب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 1 فروردین 1401, 14:00



» اخبار مرتبط:

  • مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: برداشت غیر مجاز 16 میلیون متر مکعب آب از منابع زیرزمینی دشت امامزاده جعفر
  • 12حلقه چاه غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد
  • با اقدامات آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمدانجام شد:  صرفه جویی ۲ میلیون مترمکعبی در منابع آب زیرزمینی 
  • ضرورت حفظ منابع آب زیر زمینی در قالب سازگاری با کم آبی
  • پیام سرپرست شرکت آب منطقه ای استان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟