محمدرضا بید خام عنوان کرد: کلیه ی امورات، درخواست ها ومطالبات مشترکین به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه های تلفنی که رایگان است، انجام می گیرد.مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:مشترکین شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی می توانند جهت پیشگیری و به حداقل رسانیدن این ویروس منحوس ،مطالبات ودرخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری نمایند و همکاران مخابراتی مناطق در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها ومطالبات مشترکین اقدام می کنند.
بیدخام نحوه ی عملکرد سامانه های مخابراتی را این گونه جهت اطلاع مشتریان مخابراتی تشریح نمود:
۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰: دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض
۲_سامانه تلفنی ۲۰۲۰:پشتیبانی ،فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL)۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰:پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷:رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
۵_سامانه تلفنی ۱۱۸:پاسخگویی اطلاعات تلفنی
۶_پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانیwww.tci.ir:دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول ،دریافت ریزمکالمات ،درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ،درخواستFTTHو دانلود فیلم های سینمایی.
مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد:امید می رود همه ی مشتریان شرکت مخابرات ایران مراجعه غیر حضوری را در برنامه ی خود قرار دهند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان ،خدمات مطلوب تر ی را دریافت نمایند.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر