تیم های فضای سبز،آتش نشانی،حوزه مدیریت شهرداری و پسماند الف با غلبه بر حریفان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
به گزارش خبرنگار راک نیوز از کهگیلویه وبویراحمد، این مسابقات از روز دوشنبه، ششم اسفند با حضور ۱۷تیم به صورت گروهی در سالن شهرداری یاسوج آغاز شده است. بعد از انجام مرحلۀ گروهی و حذفی، 4تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.این دوره از مسابقات فوتسال بین کارکنان شهرداری از ششم اسفندماه به مناسبت جشن ۴۰سالگی انقلاب، برگزار شده است.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر